Sponsors

Deze bedrijven sponsoren de Scheidsrechters Vereniging Amsterdam, onze dank daarvoor!

Ben je voetbalscheidsrechter of wil je dat worden, kom vrijblijvend langs op onze trainingsavonden!

Dit is Francesco Farioli; Ajax' alternatief voor Graham Potter

Vandaag om 14:00  Door de conclusie dat Graham Potter topkandidaat is voor de trainerspositie bij Ajax, kan volgens De Telegraaf een streep. Potter deelt de kansen met Francesco Farioli, de trainer van OGC Nice. Tijdens de onderhandelingen maakt Alex Kroes gebruik van de 'Engelse methode'. Er wordt met beide heren gesproken. Stelt de een onrealistische eisen, dan wordt er overgeschakeld naar de ander. Over Potter is inmiddels veel gezegd en geschreven, maar wat is de achtegrond van medekandidaat Farioli? meer »

Willem II promoveert; deze KKD-parels mogen ook hopen op een stap omhoog

Vandaag om 13:00  Even leken er vrijdagavond al twee ploegen te promoveren naar de Eredivisie, maar uiteindelijk kon er alleen in Tilburg legitiem gefeest worden. Willem II keert na twee jaar afwezigheid terug op het hoogste niveau van Nederland. In het onderstaande artikel een overzicht van spelers uit de Keuken Kampioen Divisie die, ook zonder een eventuele promotie, mogen hopen op een stap omhoog. meer »

Crowdfunding passeert grens van ��n miljoen; hoe kan Vitesse failissemment voorkomen?

Vandaag om 11:00  Zo dominant Vitesse de laatste dagen is op de sociale media, was het dit eredivisieseizoen nog geen moment. Het komt allemaal voort uit de crowdfunding die de club is gestart. Een faillissement dreigt en daarom zijn de supporters van de Arnhemse club ingeschakeld. Na twee dagen zijn de tussenstanden telkens weer bizar. Toch heeft de club ook met deze bonus nog een lange weg te gaan. meer »